Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Tuesday, July 05, 2005

Mitt första försök till bloggande.

Tjoho

Detta är mitt första försök till en blogg. Jag vet inte riktigt vad den kommer att handla mest om, men att den kommer att handla om mer eller mindre viktiga saker står ganska klart. Aktuella nyheter som jag finner intressanta, filosofiska funderingar på sena kvällar kommer det förmodligen att bli alldeles för mycket av, en å annan kommentar om religion kommer garanterat, lite skvaller och sist men inte minst en å annan hyllning till folk jag tycker om.

Jag önskar er intressant läsning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home