Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, December 22, 2006

Jahapp

God Jul å grejer.

Jag har till skillnad från den lilla lyxungen Kristin inget internet hemma i småland, dit jag kommer att dra mig senare idag eller kanske imorgon. Fast jag skall å andra sidan jobba i mellandagarna med start den 27 i GBG så jag hinner nog tillbaka ganska så snabbt.

Men alla kom ihåg nu att inför julen så är det som vanligt att "Iron Maiden wants you dead". Så det så.

Hej hej.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

God Jul, Oskar!!!!!

12:44 PM  
Blogger Kristin said...

Hohoho! Lyxen är total här i forsby. Smålands metropol, jag lovar!

7:46 AM  

Post a Comment

<< Home