Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, December 15, 2006

Okidoki

Öhm, jag har egentligen inte riktigt koll på vad jag skall säga, men jag kan nog hitta på något ändå. Kristin, hoppas du hittat hit. Jag har varit påkalas idag, det var en ganska jobbig historia. Till en början var Jossan, Anja å Kristin där, men de lämnade mig till förmån för diverse obskyra vänsterelement. En situation som jag iofs inte är speciellt ovan vid, och egentligen inte har nåt emot. Det jag har något emot är när galna obskyra vänsterelement tycker att jag är dum i huvuet och lämnar diskussionen med den slutsatsen, utan att överhuvudtaget lyssna på vad jag säger. Det är ett beteende som jag föraktar, och jag hoppas att alla som som gör en sådan sak får cancer i pungen å avlider plågsamt. Om man dessutom har mage att hävda att det existerar EN SANNING, och den befinner sig på vänsterkanten, så är det ju nästan dags att börja avrätta folk. I min ringa mening så brukar vänsterfolk vara ganska negativt invända mot transcendenta fenomen, men det gällde tydligen inte. Men det gällde tydligen inte ikväll, för ikväll handlade det om att vara "kämpa för en förändring", men snälla nån, förväntar han sig verkligen att nån skall ta honbom på allvar med en sådan retorik. Man kan ju få diarreé för mindre.

MEH. Oblat oxå vad lack jag blir.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

De är väl för härliga de där killarna! Haha... Bra blogg.

6:59 AM  
Blogger samtalmedsolen said...

there are no thruths outside the gates of Eden som Åke så fint citerar Bob Dylan

7:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

keep up the good work (dvs dissa AFA fortsättningsvis också) oskarposkar!
/josseposse

2:16 PM  

Post a Comment

<< Home