Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Tuesday, October 31, 2006

Mickes lista (som han stulit, den lilla busen)

4 arbeten jag haft:
Lastbilschaufför
Entrévärd
Bartender
Montör


4 filmer som jag ser om och om igen:
Salo
the Big Lebowski
Clockwork Orange
Pulp Fiction


4 städer jag bott i:
Mullsjö
Växjö
Angered
Göteborg


4 tv-serier jag gärna ser:
Buffy
OZ
Las Vegas
American Dad


4 ställen jag vill åka till:
Israel
Egypten
Kina
Japan


4 webbsidor jag besöker dagligen:
Helgon
Wrestlecrap
Shoutcast
DN

4 favoriträtter:
Lamm i nästan alla dess former
Chokladbollar
Skaldjur på längden och på tvären
Pizza (en klassiker)


4 ställen där jag trivs :
Hemma
I min oerhört skabbiga fåtölj
Läsesalen på KTB
I Duschen


4 bloggare som jag utmanar:
På vadå? En köttbullsätartävling?


3 svenska musikartister eller grupper som later annu battre nar man befinner sig utomlands:
Deathstars
Dismember
Black-Ingvars


3 utländska musikartister eller grupper:
Iron Maiden
Cannibal Corpse
Slayer

3 Comments:

Blogger samtalmedsolen said...

Är verkligen Angered en STAD?!

Funderar på o göra en lista på bara mat:)

11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ååå Buffy...ååå OZ...bra bra. Jag instämmer med föregående talare. Är Angered verkligen en stad? Jag skulle nog kalla det ett fenomen snarare.

1:27 AM  
Blogger Oskar said...

Men vadå är Mullsjö en stad kanske, det är ju mindre än Angered. Men Angered har ett eget postnummer så varför inte? Jag vet inte vad som kvalificerar en stad. Det är iaf en egen kommun väl?

2:44 AM  

Post a Comment

<< Home