Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, September 15, 2006

Tips från Coachen III

10. Cykling- Rackarns vad kul det är att cykla runt.
9. Nya kurskamrater- himla mysigt, speciellt de snälla och söta, inte de elaka och irriterande.
8. Vädret- Det är varmt å soligt, men inte för varmt.
7. Rött hår- fast andra färger funkar oxå.
6. My name is Earl- Mycket underhållande
5. Fisk och skaldjur- Gott, jättegott.
4. Wes Craven- Iaf hans 70-talsfilmer
3. Avocado- Mycket gott, mycket underskattat. Åt det när jag var liten en gång, men då var det verkligen inte gott, men nu när jag snart är stor så har jag kommit underfund med att det är mycket gott.
2. Vegetarisk kost- Inte så illa, jag leker att jag är vegeterian och har gjort det i tre veckor. Det enda jag kan klaga på är att jag luktar lite konstigt och inte har varit sådär riktigt köttmätt på ett lika lång tid.
1. Hymn av Ayn Rand- Igen. Grymt värre.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home