Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, September 15, 2006

Kändisar weeeeeeee

Jo. Det bara väller kändisar över mig hela tiden nuförtiden av någon outgrundlig anledning. Jag vet inte varför, men de smyger runt lite överallt i stan, det måste vara nåt med vädret, men man kan ju aldrig så noga veta. Men vilka har jag sett, undrar ni nog, jo massa spännande folk. Jag skall genast räkna upp dem och gradera dem i intresse ordning.

5. Big Brother-? Vet inte riktigt vem eller vad han hette, så det var kanske inte så spännande, men det var nån som berättade att han hade varit med i Big Brother. 0.05 p

4. Lennart Persson- Programledaren för Debatt. Kom smygande förbi mig å Johan på Södra vägen, jag tror han tänkte snatta min kräftbagge, men det gjorde han inte. 4 p

3. Lasse Kronér- Skulle gå in på en gitarraffär, oerhört spännande, jag vart helt exalterad och började skrika och hoppa upp å ner. 5 p

2. Fredrik Reinfeldt- Jag fick en ballong samtidigt, så jag kunde inte fokusera mig riktigt på några observationer, fast bara ballongen ger ju extra poäng. Den var orange och gick alldeles utmärkt att leka med, tills den gick sönder iaf. 9.5 p.

1. Drottning Silvia- Skulle på fest i Odd Fellow-logen på Vasagatan. Oerhört spännande. Ganska fräsch för att var jättegammal, skrek Mikaels telefonenummer åt henne, men är inte riktigt säker på att hon skrev ner det. 10 p.

Så det så. Sammanfattningsvis så kan man dra slutasatsen att begreppet kändisar är ganska löst i Göteborg. Jag är snygg, men lite lätt att distrahera. Och Mikael är lite småpervers. Det är som vanligt helt enkelt.

1 Comments:

Blogger samtalmedsolen said...

Jag gillar inte drottningen och inte prinsessan Lilian heller.
Även jag har mina gränser.
Hur skulle du känna dej om nån anklagade dej för att vara royalist?

11:21 AM  

Post a Comment

<< Home