Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Monday, March 20, 2006

Vår å sånt

Idag så vaknade jag vid 12-tiden och hängde en smula framför fönstret tittade på den varma fina solen och lyssnade på fåglarna en stund. Sen lite senare när jag skulle till jobbet, så var det fortfarande varmt min jacka var uppknäppt och min mössa satt käckt på svaj. [Vad nu det innebär egentligen]

Men sen när jag kom till jobbet så hade jag lagt märke till att det var lite dimmigt vilket kan vara lite läskigt å när jag steg av bussen så fick jag snö i näsan. Då hade det börjat snöa igen. Fy, inge´ kul alls.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home