Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Thursday, February 16, 2006

Kul reklam

Jo, jag skulle precis till att raka huvudet, men min rakapparat slutade fungera och jag hade inga nya rakhyvlar hemma så nu sitter jag här med ett halvrakat huvud och ser lite smått dum. Jag ser ut lite som den emeinenta wrestlaren Kane fast jag är fortfarande snygg, till skillnad från honom.

Men jag kom iallfall att tänka på en ganska rolig sak, en gång för länge sedan så släppte WWE ett antal olika schampoflaskor. Och de hade förmodligen de absolut bästa talesmännen man kan tänka sig Kane , Angle, Rey Mysterio och Undertaker.
http://wweeuroshop.com/images/prodpics/big/10355.jpg Kane och Undertaker
http://wweeuroshop.com/images/prodpics/big/10359.jpg Kurt Angle och Rey Mysterio

Man kan ju fråga sig om dessa herrar var de ultimata att ha på shampoo flaskor?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home