Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Thursday, February 16, 2006

Tips från Coachen.

Jo sen var det ju en sak till som jag skulle tipsa om, men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var. Jag skulle tipsa om att kolla på en av mina favoritfilmer Howard Stern som gick för några dar sen, men det glömde jag ju bort. Det är förmodligen någon film som går ihelgen eller så, men jag kommer inte riktigt ihåg vilken. Om jag kommer på det skall jag tipsa om det.

En sak jag kan tipsa om att man skall hålla sig ifrån är de där dvd uthyrarna på internet, så dåligt så dåligt. Det fanns nåt sånt där gratiserbjudande att testa, vilket jag snart har gjort, vilket betyder att jag hittils har fått 3 filmer, just det 3 filmer på typ två veckor, det går för långsamt, jag vill ha mina filmer nu, och nu, och nu. Nu håller jag minsann på att bli upprörd, å dessutom var en av dem inte en jag hade beställt, snälla nån vem i allsindar vill se Anger Managment maken till smörja var det längesen jag såg, å då har jag ändå haft en lite Troma fetisch på sistone. ojoj.

Nåväl nu skall jag gå och sova..

Tata

0 Comments:

Post a Comment

<< Home