Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Monday, October 30, 2006

Lite försenade grattis.

Det har hänt massor med saker som jag har glömt bort att gratta.

- Mamma har fyllt år. Grattis så mkt.

- Cecilia å Jonte har med gemensam ansträngning klämt ur sig en liten snorunge, även om jag skulle tippa på att Cecila gjorde det mesta av ansträngningen. Men grattis iaf.

- Joel å Sandra har gått å gift sig. I Kungälv och sedan en smekmånad till Paris går att läsa om på http://www.familjsoderholm.blogspot.com/. Grattis så himlans mycket till er oxå.

- Maria har fått jobb. Grattis. Även om det är ett skitjobb som ingen egentligen vill ha. Hoppas bara att jag får massa gratis mat nu, eller behöver jag ta upp CSN igen.

- Mina klasskompisar, de har fått lära känna mig. Grattis.

- Wilhelm har oxå fyllt år. Grattis. Fast han hade inget födelsedagskalas i år, så han får skylla sig själv om man inte kommer ihåg det. Sen har Linda, Emma, Helen och Tina oxå fyllt år, grattis på er med, ni är inte så unga längre. Mohahaha

Nu tror jag iaf att jag har kommit ihåg allt som jag skulle gratta om, det kan hända att jag har glömt nåt, men då är det bara att påminna mig. Jag är inte så elak, utan bara glömsk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home