Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Monday, November 06, 2006

En oerhördt produktiv helg

Ojoj, jag har fått så mkt gjort i helgen att det är i det närmaste obehagligt att inse vilken oerhörd kapacitet jag besitter. Jag är fortfarande sjuk dock, så jag kan kanske skylla på det, iaf lite. I fredags så passade jag på att vara ute och lufta mig i lite eftersom vi hade obligatorisk gruppövning. Det var sådär spännande. Men jag tog mig en liten promenad genom vår vackra stad när jag ändå var utanför lägenheten. det var ganska trevligt, då min lägenhet är en smula instängd efter att jag har suttit där i en vecka. När jag kom hem efter min lilla promenad, så kollade jag inte helt oväntat på wrestling en stund, samtidigt som jag förlustade mig i diverse kulinariska lustigheter. Det var nog allt jag gjorde i fredags, förutom då att jag hängde lite på internet, å läste massa bloggar med en kopp te eller två. Mycket trevligt. I lördags slog jag däremot på stort när jag vid halvtvå tiden masade mig ur sängen för att byta snus, och sedan återgå till sängläge för att läsa klart min bok, vilket jag inte gjorde eftersom jag tog en liten lur istället. Därefter så roade jag mig med att betala en räkning, jätteroligt, innan jag slog på stort och satte mig o kollade på wrestling. Spännande värre. Jag skulle faktiskt ha gått ut egentligen, men eftersom jag fortfarande är sjuk så bestämde jag mig för att stanna hemma. Efter wrestling så kollade jag på A-team i 3 timmar, innan jag gick å la mig igen. Det var ju faktiskt en oerhört ansträngande dag. Söndagen var nästan lika imonerande, jag gick upp i tid för att städa undan lite å för att plugga en smula, men det slutade med att jag kolla på wrestling istället, inte så illa det heller. Efterdet kollade jag på film John Tucker must die sen She´s the man och Starsky&Hutch. Sen insåg jag att det där hade nog förummat mig ganska rejält så jag bestämde mig för att plugga en smula. Så det blev det gyllene tillfället för en stund innan kvällen avslutades med lite Dostojevski. Som sagt var detta en oerhördt produktiv helg, jag fick gjort nästan allt jag hade tänkt, förutom att städa, diska, plugga, dokumentärsfilmstittande, utgång och annan lek. Men men, som sagt, jag är jättesjuk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home