Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Tuesday, February 13, 2007

Lill-Durkis

Jag måste säga att det är ett utav de mest träffande smeknamnen jag någonsin har kommit på. Ett utav de absolut bästa. Möjligtvis med undantag av Pervo-Micke, men det är ju å andra sidan inte ett speciellt vänligt smeknamn. Lill-Durkis däremot är så fyllt av kärlek att t.om. en gammal försupen hårdrockare får en liten tår i ögat. Eller nä, inte egntligen, men man kan ju låtsas :)

Men i vilket fall som helst, kolla så jag bloggar, hela tiden, det är som om jag inte har gjort nåt annat i hela mitt liv. Bloggeri, bloggera, käka massor av choklá.

1 Comments:

Blogger Dennis Alexis Hellström said...

Bloggar är livet. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

5:49 PM  

Post a Comment

<< Home