Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, December 22, 2006

Inga-Lill och Rolf

Jo det är så här att jag under 4 års tid har fått julkort från Inga-Lill och Rolf. Det är jättesnällt av dem att skicka julkort varje år, jag blir lite rörd. Problemet är att jag inte har en aning om vilka Inga-Lill och Rolf är för vykorten är inte adresserade till mig, utan till Rebecka och Peter som enligt Inga-Lill och Rolf bor på min adress, men de gör dem inte, åtminstone inte vad jag har märkt, men min lägenhet är ju under 20 kvm, så det känns som något man skulle upptäcka ganska så snart.

Så Inga-Lill och Rolf det är helt ok att skicka julkort till mig, det får ni gärna fortsätt med, men stackars Rebecka och Peter är kankse lite ledsna eftersom ni inte har skickat julkort till dem på fyra år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home