Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Wednesday, March 07, 2007

Lite småroligt.



The Hole - video powered by Metacafe




Sen så kan jag tala om för alla som förmodligen är oerhört nyfikna om hur fultentan gick, så kan jag tala om att jag klarade mig alldeles utmärkt. Hade en hel poäng till godo. Lyckades nästan klämma in full pott på den värdelösa frågan, fast bara nästan. Men vad gör det eftersom jag kommer få en ny imorgon. Regionanalys, oerhört spännande. Sen har vi gruppredovisning imorgon, och jag är inte helt säker på om vad, men förmodligen nåt om regionalisering. Jag är totalt fylld av iver och glädje över att få slänga mig in i tentaskrivandet, mmmmm, tenta, mmmmm.

3 Comments:

Blogger samtalmedsolen said...

Grattis pa Fodelsedagen!

10:43 PM  
Blogger samtalmedsolen said...

Den var faktiskt småkul:)

3:19 AM  
Blogger samtalmedsolen said...

Förresten sände dom wrestling i Indien på TV

3:19 AM  

Post a Comment

<< Home