Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Thursday, April 26, 2007

Nytöjd å fin

Jag passade på att töja min septumpiercing idag, så jag kan få i min nya fina septumspik, jeej mig. Nu är det en 4 mm BCR-ring på plats och jag har knappast varit snyggare. Jag ville egentligen ha en hästskoring, men den fanns inte i rätt storlek tyvärr.

Min kära vän Josephine har oxå börjat blogga och det är bara att börja läsa, mycket spännande. Hon går att hitta på Soundtrack of my life. Så skynda dit å läs hennes visdomsord.

I övrigt har jag inte så mycket att tillägga för tillfället, mer än att Wille skall åka bort på Valborg så för första gången på 6 år kommer jag inte få se Wille simma i sin egen avföring som avslutning på valborgskvällen. Det är ju lite det som hela valborg handlar om, förutom att såga chalmerister då förstås. Så nu får man väl se vad som skall hittas på. Leka med häxor kanske? Titta på wrestling? Inte vet jag, vi får väl se.

1 Comments:

Blogger Lembit said...

känner att läget kanske är inne för att du och jag ska slå oss ihop och börja förkunna vårt evangelium. missionera mera liksom. vi har ju visdomsord så det räcker och blir över.

3:30 AM  

Post a Comment

<< Home