Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Sunday, November 02, 2008

På allmän begäran

Goder Afton. På allmän begäran kommer jag att ta upp bloggen igen efter en tids uppehåll. Jag förstår att det har varit jobbigt att inte kunna läsa min visdomsord på över ett år, men det är så det blir ibland. Något som är väldigt viktigt för mig är att gnälla om saker jag stör mig på, därför kommer det att nu, fram till strax innan jul, att nomineras ett antal olika grupperingar av människor som jag stör mig på. Det kommer sedan finnas möjlighet att rösta på vilka man tycker är mest irriterande. Jag känner att det här är något som jag brinnner väldigt starkt för och det är något som jag är väldigt motiverad över att få skriva om. Den första gruppen är gymfolk och där finns ett antal olika kategorier att välja mellan. Den andra grupperingen kommer att postas i veckan och kommer att behandla ämnet "Jobbiga tanter på Frölunda Torg." Det gäller att inte ha för breda avgränsningar. Så fram till senare i veckan, ha det fint.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home