Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Thursday, November 30, 2006

USCH

Sicken jäkla tenta. Den är klar, men ändå, USCH. När jkag blir stor skall jag aldrig ge mina eleverna såna dåliga tentor. Frågorna var så breda att de förmodligen hade passat bättre som frågeställningar till både c och d-uppsatser. Den sista avslutande frågan var något i stil med "Hur räddar man världen?".
Blä. Nu skall jag ner till mitt lilla tält på KTB och skriva ut min tenta så jag kan lämna in den, sen skall jag leta reda på var tentamensexaminatorn har sin brevlåda, och så skall jag bajsa i den.

Ha en trevlig dag.

2 Comments:

Blogger samtalmedsolen said...

Borde du inte göra nåt mer plågsamt än att bajsa lite?

4:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag skulle rekommendera att du väntar till examinatorn har godkänt dig innan du bajsar i brevlådan. Det fick jag lära mig the hard way...

5:25 AM  

Post a Comment

<< Home