Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Wednesday, August 17, 2005

Anställningsintervju

Jag måste erkänna att det var riktigt snabbt jobbat. Jag har varit på anställningsintervju idag, vilket jag tror gick ganska bra iallafall. Jag fick ganska bra kontakt med intervjuvaren och lyckades lura in honom i en diskussion om de godaste ölsorterna. Jag vart dock lite nervös så jag flummade lite i början, fast inte så mycket som jag brukar.

2 Comments:

Blogger Anna said...

Ett stort grattis, men var om man får fråga?

9:18 AM  
Blogger Oskar said...

Nu ska du inte svara i telefonen innan det ringer, jag har inte fått nåt än, men det verkade ju onekligen lovande.

På Posten å köra lastbil. Det är verkligen skönt att ens studier betalar sig.

3:47 PM  

Post a Comment

<< Home