Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Saturday, September 24, 2005

Tentaångest

mmmm tentaångest så skönt, det var länge sen jag hade riktig tentaångest, men nu är den här och jag har kommit underfund med att jag inte saknat den alls. Usch. Men men, det kommer nog att lösa sig hoppas jag iallfall, synd bara att jag slarvat bort de artiklarna jag så desperat behöver för att skriva tentan. Tur att man har snälla kurskamrater som lovar att man får komma å hälsa på å läsa deras artiklar, å t.om få en kopp te under tiden.

Tur att man inte sätter sig å bloggar en smula då när man trots allt skulle behöva plugga en smula.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home