Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Tuesday, September 06, 2005

ajjjj

Jo tänkte bara tala om att jag jobbade en smula igår, åkte b.la. förbi mikaels hem och gasade lite extra i ett försök att förgifta honom.

Men jag har upplevt nya nivåer av skavsår. Mina skyddsskor är en smula nya och således inte riktigt anpassade efter mina fina fötter. Och jag upptäckte att det där gamla uttrycket att ha blåsor på sina blåsor faktiskt är möjligt, det trodde jag inte riktigt, men nu har jag upplevt det, och inte bara är det möjligt, det är oxå ganska smärtsamt, speciellt när man har en tv på kärran och kärran rullar på foten.

Usch

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vad det därför du visade dina tår igår på mötet???
Kanske var på kristet mötet av nån outgrundlig anledning - dvs inte var i lägenhet, beror på när du va här utanför mitt hus

10:45 PM  
Blogger Oskar said...

Jepp, å himla sexiga tår är det.
Jag var väl där runt 8-tiden skulle jag tippa på, något åt det hållet.

4:34 AM  

Post a Comment

<< Home