Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Saturday, August 20, 2005

Jeeeeeeej

Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb, Oskar har fått jobb.

Så himla roligt.. Jag ksall börja jobba deltid på posten, så jag kommer slippa ta studielån den här terminen... himla skojigt, om jag får säga det själv... Börjar på måndag. weeeeee

2 Comments:

Blogger Anna said...

nåväl nu kan jag iaf. gratulera herrn! ha det så trevligt ikväll=)

7:36 AM  
Blogger Oskar said...

Tack så mycket.

Det samma min vän. Jag är för tillfället hemma hos Micke, ch befriar hoom från hans Absint, men Micke är lite töntig och ligger och vilar sig en smula....

11:18 PM  

Post a Comment

<< Home