Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Thursday, August 18, 2005

Goder Afton

Idag har jag gjort några otroligt spännande saker. Det är nästan sanslöst vad jag håller på.
Jag har idag skaffat en ny frisyr, genom att begå misstaget att lägga mig och vila en smula efter ett för stort alkoholintag, så numera är jag rakad. Kul va? Inte för att det gör så mycket, eftersom jag i stort sett genom mitt liv haft tre olika frisyrer, långhårig, rakad och kepsprydd. Så för min del är det inte så himla noga, fast det kändes lite märkligt att vakna upp utan nått hår eftersom jag på det senaste haft ganska långt hår.... Nåväl...

Det andra sanslöst spännande händelsen idag var när jag frostade av frysen... hoho... Är det nån som är sugen på ett gammalt spenatpaket.... Det är otroligt vad mycket märkligheter man hittar.

Sen har jag en liten filurering oxå, men jag tror jag skall återkomma till den... Men den handlar om könsroller och grejer, eller snarare en förändring av könsrollerna. Jag skall formulera mig lite så återkommer jag kanske...

Tata

0 Comments:

Post a Comment

<< Home