Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Friday, December 19, 2008

Attans att jag missade

Igår fick jag en mycket trevlig historia berättad för mig, om världens kanske mest intressanta offentliga debatt. Det var Ordföranden för Svenska Husvagnsförbundet, som på bästa sändningstid, drabbade samman med Ordföranden för United Against Caravans. Det hela ägde rum om jag kommer ihåg rätt på Arbogas lokal-tv. Oslagbara argument som - Reser man, så vill man bo i tält eller på hotell. Tagna helt ur luften, haglade. Intresset för den här debatten måste ha varit enormt, och jag är en smula upprörd över att jag inte jag inte hade möjligheten att se den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home