Detta är en blogg

Detta är en blogg är ett ställe förvirrade själar kommer till för att läsa om en annan förvirrad själs olika vedermödor i dagens samhälle. Varning utfärdas för att det blir en smula cyniskt och en smula misantropiskt ibland.

Saturday, September 24, 2005

Var är krämen?

Ja det kan man ju undra. jag sprang runt inne på hemköp å letade efter jordgubbskräm, för jag behövde det till mina fläskkarré skivor(man får bli sugen på lite konstiga saker ibland.)

Men jag hittade ingen kräm, så jag frågade men de hade ingen, så då tänkte jag att jag springer ner till ICA å köper jordgubbskräm, men nej då, där fanns det ingen heller. Så man blir ju lite nyfiken på vart alla jordgubbskräm tagit vägen. Är det nån som vet?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mohahaha, jag gjorde en räd och köpte upp alla. Nu ska jag krypa runt naken i krämen tillsammans med alla trevliga, håriga och lesbiska töser i F!

8:33 AM  
Blogger Oskar said...

Meh, det där tyckte jag faktiskt var en smula elakt. Jag vart faktiskt himla sugen på jordgubbskräm. Fy dig, fyyy.

9:42 AM  

Post a Comment

<< Home